DSpace 日本語

九州産業大学図書館学術リポジトリ >
3 博士論文 >
経済・ビジネス研究科 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/117

Title: 中国における地元資本小売業のマーケティング戦略の現状と課題 : 聯華とカルフールのマーケティング戦略の事例分析
Authors: 任, 非
Issue Date: 24-Mar-2014
URI: http://hdl.handle.net/11178/117
Academic Degrees and number: 37102甲第112号
Degree-granting date: 2014-03-24
Degree name: 博士(商学)
Degree-granting institutions: 九州産業大学
Appears in Collections:経済・ビジネス研究科

Files in This Item:

File Description SizeFormat
deconomics_2603-2.pdf博士論文2.54 MBAdobe PDFView/Open
economics_2603-2.pdf論文要旨・審査報告書1.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Valid XHTML 1.0! Contact to Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository
3-1 2-chome Matsukadai Higashi-ku Fukuoka-shi 813-8503,JAPAN.
Phone: (092)-673-5863
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff