DSpace 日本語
 

九州産業大学学術リポジトリ >
1 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper >
経営学部(Faculty of Management) >
九州産業大学経営学論集(Kyushu Sangyo University Business Review) >
第06巻第1号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/1888

Title: P. T. Fizroy : マーケティングマネージメントのための分析法(訳)(3)
Other Titles: Analytical Methods for Marketing Management : Peter T. Fizroy (Translation)
Authors: 樺山, 忠雄
Kabayama, Tadao
カバヤマ, タダオ
九州産業大学経営学部
Issue Date: Jul-1995
Publisher: 九州産業大学経営学会
URI: http://hdl.handle.net/11178/1888
Appears in Collections:第06巻第1号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! [Contact]
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff
TEL:092-673-5380
Mail:zasshi@ip.kyusan-u.ac.jp