九州産業大学学術リポジトリ >
1 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper >
商学部(Faculty of Commerce) >
九州産業大学商經論叢(Commerce and Business Review) >
第40巻第2号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11178/5820
|
タイトル: | インターネット上でのデジタル地図情報の利用課題に関する考察 : 1 |
その他のタイトル: | A Study on practical uses of geographic information for Internet business : 1 |
著者: | 太田, 聡 Ohta, Satoshi オオタ, サトシ 九州産業大学 KYUSHU SANGYO UNIVERSITY |
キーワード: | インターネット 地図情報 画像情報 地域活性化 SOHO 利用 Internet geographic information image information regional development SOHO utilization |
発行日: | 1999年9月30日 |
出版者: | 九州産業大学商学会 |
抄録: | Internet services have become popular since browsing software (Web browsers) had been common in market, improving the effect of image information on communication. However, service with geographic image information has not been popular yet. In this paper, in order to infiltrate internet-services into the general public, utilization of geographic information and related technologies are investigated, and problems of how to activate are discussed. |
URI: | http://hdl.handle.net/11178/5820 |
出現コレクション: | 第40巻第2号
|
このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。
|