DSpace 日本語
 

九州産業大学図書館学術リポジトリ >

Browsing by Author ナメカワ, イチロウ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-1991PLへの企業対応について行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Sep-1986エキスパート・システムのマーケティングへの適用について行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Oct-1984ソフト化社会におけるマ-ケティング・リサーチ・システム行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Mar-1982マーケティングに於けるプロダクト・コンセプトについて行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Dec-1981不動産仲介業に於ける流通システム ( 1 )秦, 晴夫; 行川, 一郎; Hata, Haruo; Namekawa, Ichiro; ハタ, ハルオ; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部/九州産業大学経営学部
Mar-1993地域活性化に関する調査研究:(その1) 大分地区における職務再設計に関する調査研究:機械工業関連企業:(その2) 商業地域の活力と地域/地方活性化度との関連性についての調査研究甲斐, 章人; 行川, 一郎; Kai, Akihito; Namekawa, Ichiro; カイ, アキヒト; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部/九州産業大学経営学部
Oct-1985情報環境の変化と消費者支援システム設計 : 消費者戦略支援システムの構築行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Sep-1983成熟環境へのマーケティング対応行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Mar-1990新時代のマーケティング行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Mar-1991「生販統合」とマーケティング行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Oct-1987知識マーケティング行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Mar-1990販売管理における情報システム化の影響と課題行川, 一郎; Namekawa, Ichiro; ナメカワ, イチロウ; 九州産業大学経営学部
Showing results 1 to 12 of 12

 

Valid XHTML 1.0! Contact to Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository
3-1 2-chome Matsukadai Higashi-ku Fukuoka-shi 813-8503,JAPAN.
Phone: (092)-673-5863
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff