DSpace 日本語
 

九州産業大学学術リポジトリ >
1 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper >
商学部(Faculty of Commerce) >
九州産業大学商經論叢(Commerce and Business Review) >
第22巻第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/5143

Title: マーケティングに於けるプロダクト・コンセプトについて
Other Titles: A Study on the Product Concept in Marketing
Authors: 行川, 一郎
Namekawa, Ichiro
ナメカワ, イチロウ
九州産業大学経営学部
Issue Date: Mar-1982
Publisher: 九州産業大学商学会
URI: http://hdl.handle.net/11178/5143
Appears in Collections:第22巻第4号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! [Contact]
2-3-1 Matsukadai Higashi-ku,Fukuoka-shi, Fukuoka-ken 813-8503 Japan
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff
TEL:092-673-5365
Mail:zasshi@ip.kyusan-u.ac.jp