DSpace 日本語
 

九州産業大学図書館学術リポジトリ >
6 各センター等発行誌等 >
産業経営研究所 >
産業経営研究所報 >
第40号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/1320

Title: 九州地域の「道の駅」におけるマーケティング戦略の実態と展望
Other Titles: Present and Future and Marketing Strategies for "Roadside Stations" in the Kyushu District
Authors: 山本, 久義
Yamamoto, Hisayoshi
ヤマモト, ヒサヨシ
九州産業大学商学部
Issue Date: Mar-2008
Publisher: 九州産業大学産業経営研究所
URI: http://hdl.handle.net/11178/1320
Appears in Collections:第40号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KJ00005128481.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Contact to Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository
3-1 2-chome Matsukadai Higashi-ku Fukuoka-shi 813-8503,JAPAN.
Phone: (092)-673-5863
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff