DSpace 日本語
 

九州産業大学図書館学術リポジトリ >
1 学部紀要 >
経営学部 >
九州産業大学経営学論集 >
第02巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/1811

Title: 都市と農村を結ぶグリーン・マーケティング : 九州産業大学経営学部共同研究プロジェクト報告 ( 1 )
Other Titles: Green Marketing to Bridge A Gap between Town and Village
Authors: 大村, 幸生
齋藤, 實男
鈴木, 博
李, 宗藩
朱, 寧悳
Ohmura, Yukio
Saitoh, Jitsuo
Suzuki, Hiroshi
Lee, Chung-Fung
Yongtoku, Jyu
オオムラ, ユキオ
サイトウ, ジツオ
スズキ, ヒロシ
リ, ソウハン
シュ, ネイトク
九州産業大学商学部/九州産業大学経営学部/農林中金総合研究所/台湾・農民連盟/韓国・信用協同組合
Issue Date: Oct-1991
Publisher: 九州産業大学経営学会
URI: http://hdl.handle.net/11178/1811
Appears in Collections:第02巻第3号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Contact to Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository
3-1 2-chome Matsukadai Higashi-ku Fukuoka-shi 813-8503,JAPAN.
Phone: (092)-673-5863
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff