DSpace 日本語
 

九州産業大学学術リポジトリ >
1 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper >
経営学部(Faculty of Management) >
九州産業大学経営学論集(Kyushu Sangyo University Business Review) >
第03巻第2号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/1828

Title: 都市と農村を結ぶグリーン・マーケティング ( 3 )
Other Titles: Green Marketing Bridging Gaps between Town and Village ( 3 )
Authors: 大村, 幸生
齋藤, 實男
鈴木, 博
李, 宗藩
朱, 寧悳
李, 元雨
Ohmura, Yukio
Saitoh, Jitsuo
Suzuki, Hiroshi
Lee, Chung-Fung
Yongtoku, Jyu
Lee, Woon Uh
オオムラ, ユキオ
サイトウ, ジツオ
スズキ, ヒロシ
リ, ソウハン
シュ, ネイトク
イ, ウォン ウ
九州産業大学商学部/九州産業大学経営学部/立教大学/台湾・農民連盟/韓国・信用協同組合/半月信用協同組合
Issue Date: Nov-1992
Publisher: 九州産業大学経営学会
URI: http://hdl.handle.net/11178/1828
Appears in Collections:第03巻第2号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! [Contact]
2-3-1 Matsukadai Higashi-ku,Fukuoka-shi, Fukuoka-ken 813-8503 Japan
Kyushu Sangyo University Library Institutional Repository Staff
TEL:092-673-5365
Mail:zasshi@ip.kyusan-u.ac.jp