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第48巻第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11178/6232

Title: グリーン濃淡マーケティングI
Other Titles: Is "Green" of "Green Marketing" not Light Green but Deep Green? I
Authors: 齋藤, 實男
Saito, Jitsuo
サイトウ, ジツオ
九州産業大学商学部
Keywords: グリーン「価値」ミックスバスケット
グリーンプライシング=「未来労働現在化」
パープリコ(PuPriCo)
S↻&D⇗
S∽&D
A⇔B⇔C
3Sp軸
3S問題
↱P-D-C-W-WOW-R
L-R-V
プロシューマリズム
文土不二
具体的人間的流通
intrinsic value [RuskinJ.]
personalization
made in Japanから"made by Japanese meme"へ
CO_2ピンチのINCO(nvenience)をCO(mmons)チャンスに
Issue Date: 2008
Publisher: 九州産業大学商学会
URI: http://hdl.handle.net/11178/6232
Appears in Collections:第48巻第3号

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